Saturday, July 31, 2010

who is SALT?


Entry kali ini aku nak cerita pasal movie yg aku dh tgok semalam. Movie nya bertajuk "SALT" atau dalam bahasa melayu nya, GARAM! huhu. mule2 aku dgr pasal nm movie ni, aku mcm nak tergelak pun ade. sbb xsgka ade org nm SALT. hahahaha. tpi, abaikan pasal nm ni sbb aku nk komen sikit pasal movie garam ni.

Pada pendapat aku, movie ni best lah jgk untuk ditonton sbb action yg Jolie buat dlm movie ni agak mgagumkan disebab kan oleh Jolie tu seorg wanita dan die mampu untuk buat semua stunt tu dgn baik sekali. xkisah lah smada stunt tu die pki stunt woman ke atau Jolie sdri yg nak buat. ape2 pun, untuk action dlm cerita ni semua menarik n WOW!

Apa yg kurg nye pasal movie nie, maybe sbb jln cerita dia kot. xberapa menarik sgt. kdg2 akan buat kite rasa keliru kalau xhayati cerita ni betul2. itu jelah yg aku nk komen pasal movie ni. dari 5bintang, aku bagi 4bintang lah kt movie ni. =)

No comments:

Post a Comment